Jak skonstruować REKLAMĘ, aby z powodzeniem sprzedać to, co chcemy sprzedać?

Jak skonstruować REKLAMĘ, aby z powodzeniem sprzedać to, co chcemy sprzedać?


⚠️Po pierwsze
Zdecyduj czy ma to być reklama:
✔️Identyfikacyjna – odróżnienie Twojej marki od marek konkurencyjnych
✔️Informacyjna – informacja o Twojej usłudze lub produkcie
✔️Promocyjna – korzyści oferowane przez Twoją markę lub wartości dodane związane z marką
✔️Emocjonalna – zawiązanie relacji między Twoją marką a Klientem

⚠️Po drugie:
✔️Zdefiniuj Twoich Klientów docelowych
✔️Stwórz główny zamysł reklamy
✔️Pomyśl czego najbardziej potrzebują Klienci, do których chcesz trafić i czy rzeczywiście jest zapotrzebowanie na Twoją daną usługę lub produkt który chcesz wypromować?
✔️Wymyśl chwytliwe i przyciągające uwagę hasło
✔️Wywołaj ciekawość i "stwórz" problem, który może zostać z powodzeniem rozwiązany dzięki Twojej usłudze lub produktowi

➡️➡️➡️Dziś NAJWAŻNIEJSZE wskazówki do reklamy PROMOCYJNEJ:
⤵️
Zaznacz, że ważny jest czas reakcji Klienta lub czas realizacji usługi lub czas w którym można zakupić produkt
⤵️
Zaznacz, że liczba usług lub produktów jest ograniczona
⤵️
Jeśli jest to pojedyncza usługa/produkt - zawsze podaj cenę przed i po promocji
⤵️
Jeśli jest to promocja na daną grupę produktów/usług - podaj rabat
⤵️
Zamieść zdjęcie, które ukazuje nie tylko sam produkt, czy usługę, ale także korzyści jakie one przyniosą po ich zakupie
⤵️
Wyróżnij np. grubszą , większą, kolorową czcionką najważniejsze korzyści dla Klienta⤵️
⤵️
Zadbaj, aby cały obraz był spójny, nie stosuj wymyślnych czcionek, cały obraz ma być w "3 sekundach" zauważalny, ale i czytelny dla Klienta.



Najpopularniejsze artykuły

Czy trudny Klient... istnieje?

Niewerbalne "Zaufaj mi" w Spa-Sprzedaży

"Sprzedam Ci coś..."